loading...
اندرویددونی | بانک اندرویدی ایران
آخرین ارسال های انجمن
Morteza بازدید : 1613 1393/03/22 نظرات (1)

با سلام خدمت شما دوستان گل همان طور که می دانید این دوره زمونه روی چت هست امروزه بیشتر مردم چت می کنن و همه دونبال بهترین نرم افزار چت هستن من امروز آمدم که به شما یک از بهترین نرم فزار های چت کردن رو معرفی کنم بله نرم افزار پاس چت که یکی از پرطرفتار ترین چت روم های ایران محصوب میشه  و همه مردم میرن در پاس چت چت میکنن  و امید وارم شما هم یکی از اون همه آدم باشید .

Morteza بازدید : 362 1392/04/26 نظرات (2)

wingsuit man

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Wingsuit Man با یک ماجراجوی دیوانه همراه خواهید شد ! این ماجراجو قصد دارد تا در هوا همانند یک خفاش پرواز نموده و این وظیفه شماست که او را کنترل نمایید . این فرد می باید از تمامی موانع عبور کند و آن ها را پشت سر بگذارد و لازمه پیروزی در این نیز پرهیز از برخورد با همین موانع می باشد . از بالای  صخره ها ، کوه ها و دریاها پرواز کنید و از پرواز کردن نهایت لذت را ببرید . در این بازی با ماموریت های مختلی رو به رو می شوید که باید سعی کنید تا تمامی آن ها را با پیروزی به پایان برسانید .

Morteza بازدید : 380 1392/04/26 نظرات (0)

No-frills CPU Control

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر – دسترسی روت

اگر از سرعت کم گوشی اندرویدی خود ناراضی هستید  نرم افزار No-frills CPU Control  را به شما معرفی می کنیم . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا CPU گوشی اندرویدی خود را کنترل نمایید . می توانید فرکانس cpu را بالا برده و سرعت عملکرد دستگاه تان را افزایش دهید . تنها کافی است نرم افزار را در گوشی نصب کرده وسپس تنظیمات دلخواه را انجام دهید . لازم به ذکر است که برای اجرای این نرم افزار حتما باید سطح دسترسی روت به اندروید خود داشته باشید .

Morteza بازدید : 441 1392/04/26 نظرات (0)

Alien Crusher

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما آماده اید تا بیگانگان را از بین برده و آن ها را برای همیشه نابود کنید؟ اگر چنین است پس خود را آماده نبرد با بیگانگان کنید . در بازی Alien Crusher بیگانگان به شما حمله ور شده و قصد از بین بردنتان را دارند . در این بازی هیجان انگیز می بایست سوار بر کشتی جنگنده فضایی خود به دل نیروهای دشمن زده و هیچکدام از آنان را زنده نگذارید . شما همچنین می توانید با جمع آوری سلاح های مختلف بر قدرت خود بیافزایید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی زیبایی بسیار جذابی را به آن بخشیده است .

Morteza بازدید : 436 1392/04/26 نظرات (0)

Voxel Rush 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

برای یک چالش بسیار بزرگ آماده باشید ! Voxel Rush 3D  یک بازی بسیار زیباست که به گونه ای طراحی گردیده تا با بهره گیری از شتاب سنج دستگاه تحت اندروید شما بتوانید آدرنالین خون تان را افزایش دهد ! در  مسابقات سه بعدی این بازی شرکت کرده و مهارت خود را به دوستان نشان دهید . این گیم که از طراحی منحصر به فردی بهره می برد به شدت اعتیاد آورد بوده و لازم پیش از دانلود‌ آن خوب فکر کنید !

Morteza بازدید : 460 1392/04/26 نظرات (0)

Penalty ShootOut football game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا ضربات پنالتی را دوست دارید و می خواهید به صورت مداوم ضربات پنالتی بزنید؟ ما بازی Penalty ShootOut football game را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم .
این گیم ، بهترین بازی زدن ضربات پنالتی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر از طرفداران فوتبال به ویژه بازی های جام ملت های اروپا هستید به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

ضربات پنالتی متعدد

گرافیک خیلی خوب

بسیار هیجان انگیز

Morteza بازدید : 582 1392/04/26 نظرات (0)

Snipe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Snipe ، یک بازی تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن می بایست به نشانه گیری و تیراندازی دقیق ، هدف ها را مورد برخورد قرار دهید . در این بازی  بیش از ده ها سلاح در اختیار شما خواهد بود که می توانید از آنها برای نشانه گیری و تیراندازی به سوی اهداف بهره بجویید . حالت تک نفره و چند نفره بازی این امکان را به شما می دهد تا از بازی لذت بیشتری ببرید.

دشمنان را بکشید ، پیش از اینکه آن ها شما را بکشند .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن بیش از ده ها سلاح

امکان بازی به صورت تک نفره و چند نفره

امکان تیراندازی به صورت حرفه ای

Morteza بازدید : 340 1392/04/26 نظرات (0)

Sidebar Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با بهره گیری از نرم افزار Sidebar Pro می توانید به راحتی به اپیلیکشن های خود دسترس داشته باشی د. اگر گوشی شما چنین قابلیتی را ندارد ، حتما از این نرم افزار استفاده نمایید . همچنین می توانید با استفاده از این اپلیکیشن، برنامه های در حال اجرا را مدیریت کرده و یا آنها را ببندید . تنها کافی است دست خود را به سمت پایین کشیده تا به اپلیکیشن های خود دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که همچنین می توانید بر روی بلوتوث ، GPS ، صدا ، چرخش و روشنایی گوشی اندرویدی خود مدیریت کنید .

ویژگی های اصلی :

بستن برنامه های در حال اجرا

در دسترس بودن آیتم های نامحدود

امکان فعال/غیر فعال کردن لرزش

مدیریت بر روی اپیلیکشن ها

شروع در هنگام بوت

Morteza بازدید : 479 1392/04/19 نظرات (1)

Native American 3D Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال یک تصویر زنده متحرک برای گوشی اندرویدی خود هستید، ما Native American 3D Pro را به شما معرفی می کنیم. این تصویر زنده، واقعی است و یکی از تصاویر شگفت انگیز یک روستا  می باشد که هماهنگی کامل با طبیعت را نشان می دهد. در این تصویر زمینه، شما بومیان آمریکایی را مشاهده خواهید کرد. همچنین، شما گرگ، عقاب و لاک پشت را را خواهید دید. این تصویر زمینه، حالات مختلفی از شب و روز، تابستان و زمستان و شرایط آب و هوایی مختلفی را به شما نمایش می دهد.

ویژگی های اصلی:

تصاویر بومیان آمریکایی

بهینه سازی شده برای مصرف کم باطری

تصویر کاملا سه بعدی

ارائه تصویر با کیفیت HD

Morteza بازدید : 272 1392/04/19 نظرات (0)

Fatty

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Fatty یک بازی سرگرم کننده درباره یک فرد بسیار چاق همراه با چربی های اضافه می باشد! او قصد دارد تا به آسمان ها پرواز کند و از روی تپه ها یه سمت بالا بپرد. شما باید سوار او شده و او را همراهی کنید. باید تمام دقت خود را به کار بگیرید تا موانع را پشت سر بگذارید. البته شما باید مراقب مصرف مواد غذایی مضر و زننده نیز باشید. باید مراقب Fatty  باشید. نباید به اواجازه دهید تا غذاهای رژیمی میل کند.

ویژگی های اصلی:

شخصیت های جذاب و سرگرم کننده

موسیقی و جلوه های صوتی اصلی

ماموریت ها و دستاورد های مختلف

گیم پلی در ۳ حالت

بازی اعتیادآور

تعداد صفحات : 29

درباره ما
Profile Pic
امیدوارم نیاز شما رو در دنیای بزرگ اندروید برآورده کنم لطفا نقد و انتقاد های نازتون رو از ما دریغ نکنید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2624
  • کل نظرات : 175
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1439
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 1,463
  • باردید دیروز : 864
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 9,174
  • بازدید سال : 52,807
  • بازدید کلی : 3,387,042